.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 2 februari 2018

doosje

Op het blog van winter wonderland is een nieuwe challenge begonnen. Ik heb dit keer een doosje gemaakt. Jammer genoeg zie je het niet zo goed.. maar als ik hem scheef fotografeer komt het ook niet over. De digi die ik gebruikt heb is van Sasayaki glitter en heet christmas-amy.
Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Vervolgens heb ik haar uitgeknipt.
Het doosje is een malletje van Dutch Doobadoo. Op het handvat heb ik een vlindertje geplakt. Op de voorgrond van het doosje heb ik de digi geplakt en vervolgens heb ik links in de hoek de kerstster en een dennentakje van Marianne Design geplakt en nog een hulsttakje.


groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Good morning Geesje and welcome to Winter Wonderland - I'vebeen a bit disorganised in welcoming all you newbies but i'm signed up to follow you now and look forward to seeing more of your lovely projects. This is gorgeous - such lovely muted tones with your pencil colouring - have a great weekend hugs judith x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geesje,
    wat een schattig kaartje! Dat meisje heeft een hoog knuffelgehalte als je haar in het echt zou zien, denk ik!
    Fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen