.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 15 februari 2018

1-2-3

Ik heb nog een derde kaartje voor vandaag. Dit keer geen digi, maar alleen designpapier.
De kaart is voor de challenge bij crafterscafeblog... waar dit keer het thema is... 3 papiertjes, 2 vlinders en 1 bloem.
Ik heb dit keer alleen maar papier gebruikt van de sponsor...decossesdynamitedoodles. Ik heb 1 bruin en 2 vlinderpapiertjes gebruikt, daarop twee vlinders en eronder 1 bloem met blaadjes.
De ondergrond is van Dutch doobadoo. Hierop eerst een bruin papiertje, en daarna de vlinderpapiertjes, die ik doormidden heb gesneden en weer als twee kleuren aan elkaar geplakt. Een bruine band hier weer overheen geplakt, waar ik de vlinders op gezet heb. De vlinders in verschillende maten uitgeprint waardoor je een kleine speling krijgt. Als laatse de bloem met blaadjes.


groetjes Geesje


                                           


4 opmerkingen:

  1. Schaut aber super aus liebe Geesje...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo te zien een productieve dag geweest voor jou, 3 mooie kaarten!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart in deze stijl. zo mooi zacht en lief. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een heel andere kaart! Hij is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen