.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 4 mei 2017

zeemeermin 2

Daar ben ik weer met nog een zeemeermin. Die plaatjes vind ik elke keer weer prachtig, dus vandaar dat ik daar best wel vaak op terug kom. Deze heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.
En uitgesneden met een malletje van Marianne Design. Verder heb ik er een paar zeemalletjes van Joy Craft bij gebruikt en ook het papier is van Joy Craft. Een kantje en de steentjes maken de kaart af.
De kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij craftrocket Thema daar is "Fantasy"


mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. This is a really pretty card,

    Thanks for sharing it over at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card....Sweet image....Thank you for joining us this week at Fab n Funky...Joolsx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card! Thanks for sharing with us at Fab'n'Funky :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful - love the details you've added to this.

    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Made by Helen{My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen