.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 6 januari 2017

zo lief

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij crafting-with-friends
Het thema is daar, zoals altijd "alles gaat"
Ik heb dit kaartje gemaakt met deze leuke digi van .Ppinkydolls art Ze heet FIFI
Ik heb de kaart monochrome gehouden wat ik wel leuk vond bij deze digi. De malletjes die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design (Bloem en achtergrond) en Marieke ( vlinder) De kleine vlindertjes zijn een pons. Ingekleurd heb ik weer farber Castel Polychromos.


groetjes Geesje


2 opmerkingen:

  1. Wieder eine süße Karte liebe Geesje...aber schaut ein bisschen traurig.Aber süß...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit kaartje Geesje
    mooi ingekleurd stermpeltje erop..

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen