.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 4 januari 2017

winters kaartje

Vandaag heb ik weer een winters kaartje voor jullie. De digi is van TPS. Ik heb winters papier gebruikt van Joy Craft. Daarop een malletje van Marianne Design en daarop heb ik de digi verwerkt.Ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.
De ijsbeertjes zijn van Joy Craft. De kaart heb ik verder afgewerkt met een kantje en wat steentjes.
En heb hem gemaakt voor de challenge van inspirationdestination


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. So sweet, Geesje! Love the image and all of your fabulous die cut details. Thanks so much for joining our Winter Wonderland Challenge at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ganz süsse Winterkarte!
    Lieben Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge
    und viel Glück wünscht Dir Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die ist ja süß
    Danke für deine Teilnahme bei Friendship
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cool image to use for a winter card!! I love the iceberg she's sitting on! Well done!!
    Thanks for playing with us at Aurora Wings!!

    BeantwoordenVerwijderen