.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 1 december 2016

Kerstboom versieren

Nog een nieuwe post...... dit keer een kaartje... kerstboom versieren.
Ik heb voor deze kaart een digi gebruikt van Aurora Wings. De kerstboom is van Marianne Design. Deze heb ik versierd met sterretjes. De parelkettingen ( slingers) worden opgehangen door een paar duifjes... ook en malletje van Marianne Design. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychrome en is op een ovaaltje gezet... ook Marianne Design.
De kaart heb ik gemaakt voor pearlysparkles waar het thema Kerst is :)

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. How fun and festive, Geesje! I love the traditional christmas colors and how you've framed Christmas Lights Sprite. The sweet die cut birds helping decorate the tree is a charming addition to the wonderful scene. Thanks so much for joining our Christmas challenge at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful Christmas card, Geesje! Love the classic red-green-white palette here, but how you created the tree decorating scene with dies and beads is genius! I love it!! Thank you for playing at Aurora Wings Challenge! Mitzi xx

    BeantwoordenVerwijderen