.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 10 november 2016

wit op wit

Zo heb ik veel berichtjes en zo is het weer even stil.
Vandaag heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie. Dit keer een wit op wit kaartje.
Ik heb vaak reepjes papier over en dat is een kaartje, wit op wit wel een uitkomst.
Mijn kaartje heb ik gemaakt voor craftrocket waar het thema wit op wit is. Alleen het plaatje mag je natuurlijk wel inkleuren. Ik heb voor deze kaart een digi gekozen van Conie Fong. Ik vind deze digi's altijd heel fijntjes en leuk om mee te werken.
Voor deze kaart heb ik alleen maar malletjes gebruikt van Marianne Design.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

12 opmerkingen:

  1. Love those white Christmas trees and that beautiful Fairy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dit kerstkaartje Geesje...zo mooi alleen in het wit....daar komt die leuke digi nog mooier bij uit...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous. Love the addition of the fir/pine trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Geesje. Love the image too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo meine Liebe..
    deine Karte ist sehr edel geworden.. schickt und zauberhaft.
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The little fairy really stands out with the layering of white. Sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for joining us over at Bugaboo's Catch the Bug challenge this week! Your lovely card is so beautifully made.
    Good luck.
    Love
    Jen L
    Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute!!! Thank you for joining us at Let's Craft & Create, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great creation, thanks for joining us at creative inspirations this fortnight.
    CraftyNatalie - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning! Thank you for joining us at Let's Craft & Create Challenge. We hope you can join us again in the future and good luck! Mary DT x

    BeantwoordenVerwijderen