.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 7 september 2016

Felicitatiekaartje

Daar ben ik weer met nog een felicitatiekaartje. Dit keer heb ik de kaart gemaakt voor
inspirationdestination. Daar is vandaag weer een nieuwe challenge begonnen met, zoals altijd, alles gaat. De sponsor voor deze keer was RickSTDennis, Ik had deze leuke schildpad uitgekozen en die weer ingekleurd met Farber Castell Polychrome. Het papier is van Joy Craft. De losse ballonnen zijn een pons die ik jaren terug van mijn vriendin heb gekregen. De schildpas heb ik weer op een malletje van Marianne Design geplaatst. En verder heb ik nog een kantje gebruikt. Dit keer voor "happy Birthday" een sticker gebruikt.


Groetjes Geesje



2 opmerkingen:

  1. Wat een feest deze kaart! heel mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liebe Geesje, deine Karten sind wie immer ein Traum, einfach wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen