.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 2 september 2016

chocolaatje??

O....ik had even problemen met internet en loop dus gelijk een eind achter. Vandaar dat ik jullie even ga vervelen met een aantal kaartjes tegelijk voor vandaag en morgen.

De eerst die ik jullie wil laten zien is gemaakt voor crafterscafe. Daar is een nieuwe challenge begonnen met als thema 2 designpapiertjes. De digi die ik gebruikt heb is van BloobelStamps.
De digi heet "Chocolate Binge"
Omdat ze zo lekker zit te genieten van haar chocolaatjes en die bruin van kleur zijn, heb ik de hele kaart in bruine tinten gemaakt.
Van wie de papiertjes zijn weet ik niet meer, had ze al een tijdje in de kast liggen. Ze kwamen alleen nu heel goed te pas. Als extra heb ik nog een Doyli en wat strass steentjes op de kaart gebruikt.




Groetjes Geesje




Geen opmerkingen:

Een reactie posten