.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 25 maart 2016

de tiid hâldt gjin skoft

Vandaag heb ik twee nieuwe kaartjes voor jullie. De eerst heb ik al laten zien ( even naar beneden scrollen) en hier is de tweede.
Deze heet: "de tiid hâldt gjin skoft" en betekend... De tijd staat niet stil, neemt geen pauze. Het lijkt echt wel of de tijd door je vingers glipt.
Ik heb dit kaartje gemaakt voor de cheerfulsketches  Het is nog een laatste herinnering. De Challenge is 29 maart om 24.00h afgelopen. Dan beginnen we de eerste april weer met een nieuwe challenge en nieuwe sketch.
Ik heb een digi gebruikt van Bugaboo en papiertjes die ik nog in de kast had liggen. De extra klokjes zijn van Joy.


groetjes Geesje


3 opmerkingen:

  1. Liebe Geesje, die Karte ist ein Traum so schön gemacht, ich wünsche dir ein schönes Osterfest
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 schitterende kaartjes Geesje...allebei echte toppertjes
    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die ist wirklichKlasse geworden, liebe Geesje. Ich hoffe, du hattest schöne Ostern

    BeantwoordenVerwijderen