.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 9 december 2013

vlindermeisje (herinnering challenge)

Goedemorgen,

Bij http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ loopt deze maand een mooi challenge met een prachtige sketch. Hij duurt nog 11 dagen, dus als jullie zin hebben ,,, doe gezellig mee :)

Bei http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ ist noch 11 Tagen eine schöne Challenge mit ein sehr schöne Sketch..... Macht euch mit??

Er zijn weer mooie prijzen te winnen :)
Kom even langs op het blog voor de creaties van de andere DT leden en om te kijken wat voor leuke prijsjes je kan winnen.

LG Geesje

6 opmerkingen:

  1. Hoi Geesje wat een prachtige kaartje heb je gemaakt als Dt bijdrage. Dank je wel

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geesje wieder eine wunderschöne Karte , diese Stempel begeistern mich immer leider hab ich keinen davon
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is schitterend Geesje, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jö Geesje, du hast ja schon wieder so viele schöne Karten gebastelt. Sind wunderschön geworden. Ich hatte leider nicht viel Zeit zu schauen, da ich meine Ausstellung hatte.
    Aber sind alle wunderschön geworden.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen