.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 28 augustus 2012

Neue Challenge

Hoi,
Ik kom weer even langs met een nieuwe Challenge!!.
Bij http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/ is weer een nieuwe Challenge voor de komende 2 weken.
De opdracht is dit keer.....maak een werkstukje, een doosje of notitieblokje of boekje.. en daarop natuurlijk een borduurwerkje.
Het is een leuke uitdaging en we hopen dat er weer veel deelnemers aan mee doen.
Kommen jullie ook gezellig meedoen??

Hier is mijn werkstuk :)

Groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow warst du fleißig, wunderschöne Karten hast du da gezaubert,
    lg helli

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom eens even bij je kijken Geesje,ik ben je volger en krijg al een hele tijd je berichtjes niet binnen,wat raar is dit,hoe komt dit dan weer denk ik dan, ik mis je gewoon je maakt prachtige kaarten. Kan jij me helpen ik snap er niets van
    Groetjes Corrie. P.s dit is ook weer prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb mij maar weer aangemeld ik weet het echt niet hoor
    grz Corrie

    BeantwoordenVerwijderen